Onsdag (:

hejsan alla mina älsklingar :*
Kom hem för typ 1 timme sen för stannade i skolan lite.
Sen när jag kom hem tog jag på mig shorts & typ linne & solade.
Sen så åt vi ute assså middag eller så :d
Sjukt skönt att sitta ute & bara äta hehe tjockis ^.^
Idag i skolan så var det så om man hade klarat sån matte sak så fick man
ha datorer men det var skit fint väder så vi var ute & körde vattenkrig.
Omg så jävla ballt det var alla blev skit blööttaa, jag bara ¨ahhh mitt hår ¨
Jag plattade i onödan haha XD
Men ni får ha det så bra för ska plugga,duscha,sola,blogga & allt så ni får ha det bäst :*
Puss ♥















Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0