Suuun ~

Tjenixen sötnosar, Sitter & dunkar musik & så.
Tog lite bilder innan som kommer upp på bloggen sen om jag pallar :)
Ska fan ta & kolla in bb snart för missa det igår & ska duscha en snabbis & sen pluggis :D
Men jag vet att jag inte bloggar på mobilen mer.
Men jag lämnade in den på lagning igår så får den om en vecka eller mer -.-
Vill ha min älsklig så jag kan smsa,ta bilder,spela,fb, & allt sånt men nu kan jag inte det.
Kommer sö utan min mobil, kommer låna camillas 24 haha :*
Jag ska kolla in bb snabbt så får vi höras innan jag sticker in i duschen.
Puss & Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0