Duschat Klart (:

hellu sweetie,Kom precis ut ur duschen.
duschade imorse men vi hade vattenkrig så fick duscha igen men de lugnt :)
Ska snart ner & hämta nån macka & sen pluggis.
Pallar inte plugga men min mamma bara om du inte klarar dem proven så ska du inte ut & sånt -.-
Så måste pluggis & få bra betyg & allt.
Mamma sa att om jag är duktig & får bra betyg på utväklingsamtalet så ska jag få en rosa/lila kamera :D
Men ska nog göra allt för att få bra betyg & så.
Ska ner & hämta nåt & hämta min väska sen plugga så ni får ha det bäst ~
Puss & Kram <3


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0