Hemma ~

Hejsan älsklingar, kom precis hem från camilla.
Vi var ute sen skulle jag hem så kom nicolle,sandra,anna :)
Sen så typ blev min mamma helt så bara föra att jag inte typ så sa nåt till hon o ja.
För typ hon blir alltid helt orolig o sånt.
Jag vet inte om jag ska börja blogga på devote.se för där fattar man allt men här fattar jag 0 ;$
Men vi får se, för jag tycker skit synd om melissa hon måste fixa allt till mig.
Så jag ska nog börja blogga där men är inte 100.
Men ni får ha det bäst så hörs vi mer senare eller ja om jag pallar.
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0