Kladdkaka ^.^

hejsan alla mina läsare, Gjorde precis kladdkaka.
För vi ska snart ha gäster så tänkte att jag skulle baka nåt & så ville min pappa ta med sig till jobbet (:
Blev en big mamma kladdkaka hehe.
Gjorde typ 4-5 gånger så stor smet som det skulle va men de lugnt ;$
Pallar inte äta nu så ska äta sen när bb börjar.
Imorgon är det skola & jag pallar fan inte med skola imorgon, kommer nog dö -.-
Om jag pallar gå till skolan varje dag så pallar jag gå imorgon haha XD
Idag har det varit den chilligaste dagen bara vara med familjen & inte gå ut eller nåt.
Har sakt till mig själv att jag inte ska gå utanför huset idag & det har gått bra.
Men ville gå till aq-va-kul men pallade inte för viste med vem jag skulle gå med :s
Skit i det nu blev det ett lite lågnt inlägg men de lugnt.
Kommer lite bilder nu från när jag bakade kladdkakan :D
Jag ska ner för gästerna kommer snart så ha det gott.
Puss ♥










Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0