Torsdag :D

Heejjsan Sötnosar, kom hem vid halv 4 tiden.
Omg jga fattar inte hur det kunde hända-.-
Kolla jag sprang sen så typ flög min mobil från jackan & sen så tänkte jag hoppas inget hände men jag öga mig själv,för har skit många reppor på baksidan & sen så har jag en big mamma sprika på hela skärmen :S
Ärligt asså va fan min mamma fick damp men sen så sket hon i det & bara du ska inte få en ny för jag gör så med typ alla mina mobilder eller ja tappat dem & ja.
Men jag måste ju fan ha en ny eller fixa min skärm,ska fråga min pappa för min mamma är lite konstig haha XD
Men jag vet att jag inte har blogggat men jag försov mig jag vaknade kvart i 8 & jag sticker till skolan 10 i 8 :o.
Denna fkn veckan har ju fan gått riktigt jävla snabbt jag svär haha.
Imorgon har vi engelska glossor & sånt, så jag ska öva :)
Men ska nog träffa några snart eller senare vid 6-7 så jag måste fixa mig lite :*
Men vi får väll höras senare på kvällen eller imorgon om jag inte bloggar idag så bloggar jag imorgon.
Puss ♥



Jag & älsklingen :*


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0