Skit Ball Dag (:

hejsan sötnosar, kom precis in, jag var ute & städade min trädgård.
Var med Noah,Romario,Osman & städade min trädgår sjukt ballt (:
Först var jag i mobilia med Helle,Camilla,Anna,Nicolle, omg det var skit ballt.
Vi va på mc & typ pröva olika kläningar,tröjor & sånt skit haha XD
Kommer sjukt många bilder snart när jag är klar.
Sen så träffa man några där & ja ;)
Men jag ska kanske sova hos camilla eller så ska hon & helle hos mig ~
För jenny ska ha kalas 3-7 & efter det så ja ska nån sova hos nån & lite sånt haha.
Men jag ska fixa alla bilder & sånt sen ska jag äta lite godis som jag köpte i mobilia hihi ;p
Jag bloggar mer snart eller strax :D
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0