Ny Design & Ny header :p

hejsan bebiis, kom precis hem från mobilia :*
Det var riktigt ballt hihi, först så stack vi till camilla & åt sen till mig & hämta pengar & ja,
sen stack vi till mobilia & träffa hennes mamma sen gick hennes mamma så vi åt på mc ;p
Köpte sån BAD HAIR DAY mössa & så fick man med en kam.
Kommer ingen bild för jag glömmde min mobil hon camilla ;/ så det kommer imorgon kanske!
Kolla när vi var på väg hem så såg vi en sån skit gullig kanin som man har hemam sen jag bara omg sen
romario & ali kom sen dem bara skit i den & sånt sen vi bara nej sen va vi där lite sen stack vi för lönt att stå där
Blev ett bråk mellan alla oss bästisar men det är löst nu hihi.
På måndag är det vallborg & ja då händer det saker & på tisdag ska vi alla hitta på nåt (:
Melissa har fixat min header & design det blev ändå bra (;
Tackar bebo, hon är ju fan bara för bäst för jag fattar 0 om detta med header & sånt.
Men jag ska snart städa mitt rum lite sen ska jag nog duscha & lite sånt §
Men vi får ta & höras mer sen eller ja ^.^
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0