Morgon (:

God morgon finisar,vaknade för en halv timme sen & just nu sitter jag & plattar mitt hår.
Ska sticka till skolan om 20 minuter så jag hinner nog sminka mig (:
Idag slutar vi sjut tidigt så kommer nog bli bra bloggning.
Men vissa ska ha datorer i skolan för dem har klarat sån matte tabell skit & jag är en av dem o.0
Det är inte alls svår, man får typ 20 minuter & så ska man ha gjort 150 såna matte tabeller :)
Omg det så jävla lätt så jag fattar inte hur andra inte kan klara de men asså vissa tycker det är svår/lätt.
Jag måste nog börja sminka mig nu för annars kommer jag inte hinna ;)
Så vi får ta & höras när jag har en dator.
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! :) Jag har haft en lång bloggpaus så skickar ut meddelanden till några jag vet har brukat kolla eller kommentera bloggen! :) Så börja gärna kika in igen lite då och då! :) Kramar Johanna!



Ps: Tack,din också! :D

Jaa,gärna det! :)

2012-04-11 @ 14:58:33
URL: http://johannaboestad.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0