Jag Är Ledsen ;/

Jag är sjukt ledsen att det bara blev ett inlägg idag.
Men idag i skolan så kunde jag inte blogga för hade för kul & jag glömmde de ;/
Men lovar att blogga nu & senare.
Idag så slutade vi 20 i 2 ändå sjukt nice, sen så träffa jag josse & romaio.
Sen stack vi hem till mig,sen skulle hon hem & romario stana & efter 10-20 minuter kom osman & så var vi här till 7 från 4 :s, sen stack vi till hans pappa & ja sen köpte jag en ny mascara (:
Kommer nog en bild nu i detta inlägget.
Sen så såg vi ian på vägen så vi var med han sen skulle romario hem så alla gick :*
Men jag ska träffa dem imorgon igen så det blir nog inte bar bloggning.
Men jag måste sticka nu så vi får höras.
Puss ♥



Blev en bild på mig & sötnosen :*


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0