Home ~

Hejsan sötnosar, Kom precis hem från en solig dag (:
Först så stack jag till skolan sen så stack vi hem till sandra på rasten sen så slutade vi sjukt sent sen så stack jag hem snabbt sen földe jag med olivia till frisören & sen stack vi till mobilia asså omg det var riktigt ballt haha jag svär jag kommer ju fan inte glömma denna dagen vi bara flabbade hela jävla tiden haha XD
Sen så kom vi hem så hade vi gäster sen stack jag ut med Romaio,Noah,Osman,Olivia ~
Just nu är jag hemma & dunkar sjukt mycket musik & lite godis eller sån haribo riktigt gott.
Omg så jävla snabbt denna veckan har gått det känns som tisdag-onsdag & så är det helg snart hihi ;p
Idag på slöjden så gjorde jag en sån typ sak man har iphonen i den blev skit sööt hihi :*
Kommer lite bilder från idag snart eller ja när jag har skrivit klart detta inlägget.
Ohh picnik ska stänga ner idag eller så har det redan dtängts ner, fattar inte varför nu vet jag inte om jag ska dö eller vad jag ska göra för kommer inte klara mig utan picnik va faaaaannnnnnnn -.-
Imorgon så slutar jag faktiskt vid 11:40 - 11:40 så jävla skönt jag kommer bara gå hem & dö haha ;p
 Blev ett sjukt lång inlägg men hade bara lust idag att göra ett långt inlägg för jag inte har bloggat idag.
Men jag måste gå nu så det kommer lite bilder nu för måste äta min mamma har kallat på mig minst 15 gånger
Puss ♥



Jozze & Helle ;*



Sandras pool ;)



Jag & Älsklingen :*



På väg till mobilia (:



MOOBIILLIIAA ~



Naima & Medi ^^



Jag i slöjden §



Hihihi ;p


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0