Fredaag (;

Hejsan sötnosar, kom hem precis :*
Åt typ inget för det var sjukt balla & falbba bara haha.
Idag är det fredag & då slutade vi vid 12 (;
Sjukt skönt med helg & allt sånt smått.
Imorgon så ska jenny ha kalass så jag ska till mobilia snart ;p
Ska sticka ditt med Camilla,Anna,Niclle,Helle vi ska cykla ditt kommer bli fett men kommer bilder sen.
Men idag på kvällen ska min farmor komma från bosnien & hon sa att hon har köpte sjukt mycket till mig :*
Men jag måste fixa mig & sånt för dem kommer om en kvart.
Hoppas ni får en underbar fredag alla läsare §
Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0