Chillaxar.

Hejsan bebbiisar, Sitter vid min mobil & spelar & typ smsar med vissa.
Ska nog snart gå & lägga mig i sängen & mysa med datan & ja :)
Pallar nog inte blogga mer för är helt död idag, men blev ändå rätt så många inlägg.
Innan så skrev jag typ korta inlägg & fler men nu skriver jag långa & lite mindra ;$
Men pallar inte med korta inlägg blir bara tjatit, typ hej jag ska snart äta & duscha så vi häörs sen.
& typ en bild & så är det ett inlägg hehe men iblan pallar man ju inte.
Men man kan inte ha det så i sin blogg hela tiden, ska man blogga blogg okej då (:
Men jag gillar ju & läsa bloggar mer mycket text & bilder i nästa varje inlägg.
Men jaja varför tog jag upp det nu haha jag vet jag är lite cp ;3
Imorgon är det skola så ska vakna halv 6 eller 6 får se vad jag pallar.
Måste platta mitt hår,duscha,plugga,städa mitt rum innan jag sticker till skolan,
jag ska göra mer men detta är vad som är viktigast på listan ;p
Men ni får ha det så bra så bloggar jag mer sen eller imorgon på morgonen eller i skolan.
Pussar & Kramar Från Bästa Amela ♥


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0