PLUGGIS -.-

Hellu älsklingar, Sitter i min brors rum & dunkar musik till maax.
Måste plugga för ska ha prov imorgon & det är sjukt svårt fattar 0 ;s
Men jag ska fan ta & klara detta jävla provet.
Imorgon är det fredag & då slutar vi 12 & då ska vi ha vattenkrig efter skolan,
Sen efter det ska vi hem till sandra & bada i hennes pool :D
Kommer bli sjukt ballt & allt haha, Sen på lördag så ska jag ha tjejkväll eller så.
Fick bjuda 5 stycken så ja men ville bjuda fler men blev inte så;/
Men skit samma kommer nog bli bäst, Vi ska kolla på skräck film & ha sjukt mycket gott.
Lovar att det ska komma många bilder om jag pallar men klart jag göra :D
Skulle till bonna med melissa & vicky men blev inget av det.
Men skiter i men ska ditt nästa år/sommar vad som än händer hehe ;$
Snart är det sommar lov, Om ca 4-5 veckor :D
Kommer dö jag svär ska fan sola,bada,shopa & allt haha är inte 100 på bosnien.
Men jag måste fan ta & plugga nu sen kolla på bb så ni får ha det bäst.
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0