Älskar er :*

Jag älskar er alla ni som finns här för mig när jag än behöver er.
Alla mina nära & kära ni finns alltid för mig & jag för er.
Jag vet inte om jag hade klarat mig utan alla mina vänner & min familj som alltid får mig le.
Ni vet vilka ni är är & jag älskar er över hela mitt hjärta.
Hoppas ni alltid kommer finnas här för mig för jag kommer alltid att finnas här för er.
Mina vänner & min familj är det bästa som finns & det underbaraste på denna jord.
Utan er hade jag inte klarat mig & inte varit glad.
Tack alla ni som är vid min sida vad som än händer, de är det vänner/familj är till för.
För att hjälpa varandra vad som än händer & finnas där för en/fler.
När jag är med er så känner jag mig hel & kommer alltid att göra det.
Älskar er så det ska ni veta & ni vet vilka ni är.
Vänner & Familjen är allt för mig ni är hela mitt hjärta & mycket mycket mer <3
























































Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0