Torsdag (:

Heejjsan sötnosar :*
Idag är det torsdag & det har varit en ball dag & lång.
Först så var jag i skolan & vi gick till en lekplats sista lektionen & körde skp med typ alla
sjukt ballt sen så stack jag ut med anna,matilda,josse,helle,noah,ali,miro ändå ballt (:
Men sen skulle jag hem & äta & skulle ut igen men blev inte så.
Imorgon åker helena till iran,kmr sakna hon sjukt men hoppas du har det bra i iran :D
Imorgon är det fredag & då slutar vi 12 & ska kanske till aq-va-kul (:
Det är inte säkert med kanske;*
Sen är det loooooovv i en vecka & 1 dag för på måndag är det studiedag (;
Nu sitter jag & äter glass & dunkar musik.
Men jag ska nog ta en dusch strax & så uppdaterar jag mer strax ;p
Puss ♥




Kommentarer
Postat av: helle :)

tack bebe, kmr sakna er alla ! ♥

2012-03-29 @ 22:05:36
URL: http://hhelenas.devote.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0