Sover Hos Camilla ;* <3

Heeejjsan sötnosar ;*
Har inte bloggat men jag har varit med camilla,nicolle,anna,romario,noah,musti (:
De var sjukt ballt men sen blev det änu ballare.
Pallar inte skriva allt men skriver lite av det ;)
Först mötte camilla & nicolle mig & sen stack vi till videon & köpte klubbor & sånt,
Sen stack vi ut & va med alla sen hem till nicolle & sen ja mycket mer ;*
Idag ska jag sova hos camilla & vi ska ha mys kväll eller vad man ska säga :$
Kmr kanske en bild eller nåt sen hihi ~ 
Nu ska jag in på fb så jag bloggar mer imorgon eller senare på kvällen ;*
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0