Lördag :D

Bloggade inte alls bra igår men jag är ledsen för det,men det kmr bli sjukt bra bloggning nu på lovet.
Vaknade precis & nu sitter jag & äter frukost & kollar på tv :)
Idag vet jag inte vad jag ska göra kanske träffa nån,grilla,sola,stan vem vet
Men jag ska försöka blogga så mycket jag kan idag;*
Nu på lovet ska jag träffa sjukt många & sticka till Aq-Va-Kul & Träffa melissa.
På måndag ska jag sticka till ett Zoo i Köpenhamn, kmr bli bäst & kmr bilder då :)
Nu ska jag bara äta klart sen blir det att sticka in i duschen ^^
Jag bloggar mer när jag har duschat.
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0