Tisdag (;

God morgon sötnosar, Vaknade för en timme sen.
Bloggade inte så mycket igår men igår kväll träffa jag nån (;
Sen så blev det big brother med pannkakor & sen somna jag på soffan hehe.
Ska till skolan om en timme så jag bara jaha vad ska jag göra nu då ?
Sen jag tänkte bara på bloggen :D
Ja men camilla har min mobil så kommer dagens outfit  senare idag (HOPPAS JAG)
Lyssnar på boyfriend asså den är så jävla bra ^.^
Kollade precis på den där hannahs show skit ball haha del 2 är ute.
Men jag måste platta mitt hår lite snabbt (;
Men vi får höras mer senare när jag kommer hem eller så är jag ute §
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0