Städ Time -.-

Hejsan mina älsklingar, Sitter & dunkar musik.
Idag så träffade man Camilla,Sandra,Anna,Nicolle :D
Det var ändå skit ballt, först så va vi ute sen så stack jag till camilla sen så åt vi glass,prova kläder & sånt.
Sen så stack vi ut igen & sen stack alla vi till mig & sen så prova vi kläder sen så stack vi till videon & handla till discot till imorgon sen stack sandra innan vi skulle sticka ;(
Sen skulle anna hem & äta efter & nicolle skulle göra nåt sen skulle jag äta sen camilla.
Sen så kom jag hem så hade mamma köpt sån kina mat eller ja nåt :)
& jag hade tjattat om det i 100 år & lovade att om hon köpte det skulle jag städa mitt skåp.
Omg det är ju fan kaos, jag & helena kasta ut allt & sen bara tryckte in allt för vi hade lite kul ;$
Men nu ska jag sätta mig ner & fixa mitt fkn skåp -.-
Men ni får ha det så bra så länge.
Puss ♥



SNABB BILD :S


Kommentarer
Postat av: helle :3

haha förlåt älskliing, vill så gärna hjälpa diig nu ;*

2012-04-29 @ 19:48:52
URL: http://hhelenas.devote.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0