Onsdag :)

Hejsan bebis, sitter & dunkar musik.
Idag har det varit en underbar dag för utom att det har regnat med det är soligt nu ;)
Idag efter skolan stack jag hem med romario sen så skulle jag hem, sen undrade helena om vi
kunde va & jag bara visst, sen så stack vi två till videon & sen till ali, sen till romario & noah,
sen skulle ali hem & äta sen jag sen gick hela med mig & romario & noah stack till frisören hehe XD
Ändå en härlig dag men det regnade först sen slutade & sen började det igen :o
Imorgon så slutar vi ändå helt sent men skit i det, vi får se vad som händer då.
På fredag blir det mobilia med Helena & Anna :D
Kommer ju fan bli sjukt ballt men vet inte om jag ska köpa nåt till discot eller keps ^.^
Men vi får se vad jag köper hehe.
Jag måste nog duscha/bada sen städa mitt rum & så sen plugga :$
Men jag bloggar mer snart om jag pallar annars gör jag det senare idag hehe.
Puss


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0