Hemma Från Mobilia :*

Hejsan sötnosar, kom precis hem från mobilia (:
Kommer sjukt många bilder som jag tog innan idag.
Omg det var riktigt ballt på mobilia & typ vi pröva sjukt många kläder & sån, sen åt vi & sånt.
Romario köpte sån skit fin tröja eller ja till discot som vi hitta & bara det är swag haha XD
Sen tog vi hissen på mobilias tak sen man sog allt vi bara ahhh vi kommer dö & sånt det var skit långt upp.
Sen köpte vi frapino & allt godis & ja mc bk & sånt.
Sen stack vi till blommaffären & köpte blommor & allt sånt haha ;P
Jag köpte en tröja till discot & typ ett nagelak för hitta typ inget -.-
Asså vi tjocka oss till max jag tror jag har gått upp typ 2 kg hahahahaha
Sen så kom noah & sånt det var riktigt ballt.
Men jag pallar inte skriva mer för vill bara ladda upp bilderna :*
Men jag bloggar mer snart.
Puss ♥






























Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0