Dii$$cc00 ;)

hejsan alla mina sötnosar, Sitter & äter macka med ost.
Omg så jävla fkn fett discot var (:
Först så började dagen med att vi stack till en lekplats från 9 till halv 12,
sen så stack alla & åt för matsallen var helt tom & vi hade hela för oss själva,
sen så fick man gå hem & fixa sig i 1 timme & 20 minuter så jag & nicolle & camilla stack hem till camilla,
sen så stack vi till disoct & då tog musti upp mig & sen jag bara camilla kom sen vi dansa till första låten,
sen så kom alla & sen vi bara ahhh & sånt, sen alla bara amela amela amela så jag skulle dansa,
Sen jag bara nej omg ska jag dansa & sånt sen jag dans & alla börja dansa haha XD
Sen så typ när det var sluta sen jag bara alla skriker disco.
Sen så stack alla hem & ja men det var ett riktigt fett disco :*
Men jag ska snart sticka till camilla & sen ska alla vi gå till sån valborg sak.
Men jag bloggar mer senare så ni får ha det bäst.
Puss ♥







Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0