26 april, torsdag :)

Hejsan sötnosar, jag är sjukt ledsen för dålig bloggning.
Denna veckan har jag haft fullt upp & allt, Läxor,Vänner,Familj & mycket mer ;0
Jag vet inte om jag ska sluta blogga eller förbättra mig men ska inte bara sluta blogga så helt ;p
Jag lovar att jag ska blogga så mycket jag kan & så men är typ aldrig hemma.
Idag så slutade vi 10 i tre men alla gick till slöjden för att jag bråka med sån kille sen kom hans pappa,
sen alla bara nej alla ska va här sen om han pillar dig alla dödar han & sånt haha.
Sen så gick jag hem i regnet & snacka med nån i luren, sen så kom jag hem åt, sen stack jag ut.
Var ute med Helena,Josefin,Anna, sen så skulle Anna & Josefin hem så var med helena & vi träffade Noah & Ali :)
Det var ändå skit ballt vi var i skolan & snackade om typ allt hehe :D
Kolla på måndag så ska vi hela femman ha disco sen ska vi fråga om noah kan komma & sånt.
Vi har engelska till imorgon men pallar fan inte plugga hit & dig & blablabla.
Jag ska nog skita i engelskan bara idag eller ja hehe -.-
Imorgon ska jag nog sticka till mobilia med Helena,Anna,Josefin,Romario,Noah,Ali kommer bli bäst ~
Jag måste hitta nåt att ha på discot på måndag & om jag inte hittar nåt ska jag köpa nåt i mobilia.
Jag måste sticka nu så vi får höras mer imorgon jag lovar :*
Puss ♥




VÅÅÅÅÅÅR ! :)


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0