Aq-Va-Kul :)

Heejjssaan bloggen :)
Har inte bloggat idag men jag för sov mig & sen sluta vi 12 & skulle till Aq-Va-Kul.
Var riktigt ballt på Aq-Va-Kul med camilla,nicolle,romario,ali,linn,noah,musti,josse (:
Tog inga bilder med jag hann inte.
Kolla jag bakade kladdkaka som jag skulle ta med sen alla åt & ja :D
Omg det var såna tanter som börja jaga oss & skrika & sånt sen vi dog av flabb.
Sen så kaosa vi hela badet & alla fick damp, typ romario & linn sjöng nåt på arabiska sen alla bara joja (;
Sen sån man som jobba där & musti kände han så han bara om ni är lugna nu så kan ni kaosa dem 10 sista min.
Asså alla duschar nakna fa van alla killar kommer in & kollar ärligt skojar dem ;s
Omg nu är det äntligen påsklov & då kommer jag träffa melissa;*
Men jag ska nog gå & handla lite gott till ikväll.
Jag bloggar mer snart (:
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0