Tack För En Underbar Dag :*

hejsan sötnosar,kom precis hem från jennys kalas :*
Omg det var riktigt ballt,kommer bilder sen eller snart.
Tack för en underbar dag alla ni som var där haha tänkte skriva alla som var där.
Nicolle,Camilla,Sandra,Helena,Linn,Melissa,Amanda,Michaella,Jenny,Kimi,Tara,Anna,Matilda, Tror de var alla (:
Vi kollade på en riktigt bra film ville böla men min mascara haha XD
Sen alla bara nej den e inte bra vi kollar på en annan för jenny hade 3 filmer men alla ville se den, vet inte vad den heter men den var skit bra om jag kommer på vad den heter så ska jag tipsa er om den ;p
Sen åt vi sån skit god pizza som hennes mamma hade bakat eller gjort, sen åt vi glass & chips,läsk & allt sånt.
Sen stack vi ut & tog bilder & köpte olika saker gunga & allt sånt haha XD
Just nu sitter jag i mys outfit & dricker dansk citronläsk eller va fan det heter ;)
När jag skulle hem så gick romario,helle,anna med mig hem sen träffa vi musti på vägen & snacka.
Men jag måste fixa mig & ta bort mitt smink & så så jag bloggar snart :D
Puss :*






























Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0