28 april, lördag :)

hejsan mina älskade läsare, Romario & Ali gick precis (:
Idag så kom helena till mig vid 11 så ladda vi ner låtar till discot & hon hjälpte mig vad jag ska ha på mig på discot eller ja imrogon, Sen så skulle vi mötta upp anna & så sog vi ali & han var med oss & vi stack till sån jag vet inte & åt kebabtallrik & pommes & läsk & ja, Sen så gick vi runt sen så stack vi till mig,
Sen så kom romario & va med oss så skulle anna hem sen helle sen så stanna ali & romario.
Sen så stack dem typ precis hehe ;)
 Imorgon blir det nog att träffa Camilla,Nicolle,Sandra & ja ha det bäst & handla till discot:*
Just nu sitter jag & lyssnar på låtar från spotify.
Ska nog fixa mig & så sen kolla på nån film & äta nått gott/snabbt ;p
Men ni får ha det så bäst så länge.
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0